Monday 9 July 2012

SALAM KOPERASI

Salam, nama saya Zazali Haron. Blog ini dibina untuk saya menceritakan pengalaman saya menyelia koperasi.. Saya bekerja di Suruhanjaya Koperasi Malaysia.  Pengalaman kerja hampir 26 tahun dari mengajak orang ramai tubuh koperasi, daftar koperasi, menyelia dan menutup koperasi juga. Pernah menjadi pentadbir koperasi yang SKM ambilalih.  Organisasi ini bertanggungjawab dalam memajukan Gerakan Koperasi di negara ini. Kita boleh bercerita pasal koperasi, isu-isu koperasi dan hala tuju koperasi masa depan. Maklumat lanjut mengenai organisasi saya , sila ke http://www.skm.gov.my/

\Semuga dengan pandangan yang diberi, ulasan yang diberi akan kita bincang untuk membina kehidupan berkoperasi yang mamtap di negara ini. Terima kasih atas pandangan tuan/puan.


wasalam

No comments:

Post a Comment